Reklamačný poriadok v prípade predaja tovaru konečnému zákazníkovi (maloobchod) |
P.O.Box 14 820 16 Bratislava 216
Mobil: 0904 130 081 E-Mailom:
K tovaru priložte kópiu faktúry s podrobným popisom závady a podrobný popis podmienok, pri ktorých sa závada prejavuje. V prípade oprávnenej záručnej reklamácie bude tovar v čo najkratšom možnom termíne (bežne 10-15 dní, maximálne 30dní) opravený, pripadne vymenený za iný opravený, alebo nový kus rovnakého typu. V prípade, že nie je možne vyriešiť reklamáciu opravou, alebo výmenou za rovnaký typ, vyhradzujeme si právo riešiť reklamáciu výmenou za iný výrobok s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami. V prípade neoprávnenej reklamácie bude zákazníkovi tovar vrátený až po uhradení nákladov vzniknutých neoprávnenou reklamáciou. 4. STAV REKLAMÁCIE: Vyriešenie reklamácie zákazníkom oznamujeme e-mailom na Vami uvedený e-mail pri registrácii alebo telefonicky. 5. DOPRAVA REKLAMOVANÉHO TOVARU: Reklamačné konanie začína dňom prijatia tovaru, nie dátumom podania zásielky. Ak je tovar pred koncom záruky doporučujeme zvážiť, či počas doby prepravy neuplynie záruka na reklamovaný tovar. V takom prípade je požadovanie záruky na tovar bezpredmetné. Záručná doba začína plynúť dňom prebratia tovaru zákazníkom. Prepravu opraveného/vymeneného tovaru (ktorý bol dňom prebratia obchodníkom v záručnej lehote) naspäť zabezpečuje obchodník na svoje náklady. |