Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie.

viac informácií
Súhlasím Podrobné nastavenia
Prijať zvolené cookies
Košík
Porovnanie
0
Obľúbené

Reklamačný poriadok v prípade predaja tovaru na ďalší predaj (veľkoobchod)

1. ODOVZDANIE TOVARU: 

Pred uplatnením reklamácie dôkladne skontrolujte, či závada nie je spôsobená použitím v rozpore s návodom na použitie. 

Stručne prekonzultujte s našim zamestnancom, či nie je možné závadu odstrániť správnym použitím.

Tovar odovzdajte obchodnému zástupcovi prípadne doručte na adresu firmy 

Group INDORS s.r.o.

Bajzova 1

P.O.Box 14

820 16 Bratislava 216

 

Zabaľte ho do  dostatočne pevného náhradného obalu (napr. primeraná kartónová krabica), aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. 



2. PREVZATIE TOVARU A ZÁRUKA: 

Bezplatná záručná oprava porúch je poskytnutá, pokiaľ:

  • tovar je dodaný na reklamáciu  spolu s dokladom o nákupe
  • je s tovarom zaslaný podrobný popis závady
  • tovar nebol používaný iným spôsobom ako podľa návodu k obsluhe a poučenia pri nákupe
  • závada nebola spôsobená vonkajšími vplyvmi (znečistenie, búrka, prepätím siete)
  • výrobok nebol mechanicky poškodený
 
 
 

 

 

K tovaru priložte kópiu faktúry s podrobným popisom závady a podrobný popis podmienok, pri ktorých sa závada prejavuje. 


3. REKLAMÁCIA: 
.
 

Dlžka záruky pre jednotlivé výrobky je uvedená v dodacom alebo záručnom liste. V prípade mimozáručnej opravy sa prosím vopred informujte na cenu opravy. 

V prípade oprávnenej záručnej reklamácie bude tovar v čo najkratšom možnom termíne (bežne 10-15 dní, maximálne 30dní) opravený, pripadne vymenený za iný opravený, alebo nový kus rovnakého typu. 

V prípade, že nie je možne vyriešiť reklamáciu opravou, alebo výmenou za rovnaký typ, vyhradzujeme si právo riešiť reklamáciu výmenou za iný výrobok s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami.

V prípade neoprávnenej reklamácie bude zákazníkovi tovar vrátený až po uhradení nákladov vzniknutých neoprávnenou reklamáciou.

4. STAV REKLAMÁCIE: 

Vyriešenie reklamácie zákazníkom oznamujeme e-mailom na Vami uvedený e-mail pri registrácii alebo telefonicky.


5. DOPRAVA REKLAMOVANÉHO TOVARU: 

Reklamačné konanie začína dňom prijatia tovaru, nie dátumom podania zásielky. Ak je tovar pred koncom záruky doporučujeme zvážiť, či počas doby prepravy neuplynie záruka na reklamovaný tovar. V takom prípade je požadovanie záruky na tovar bezpredmetné. Záručná doba začína plynúť dňom prebratia tovaru zákazníkom. 
Prepravu opraveného/vymeneného tovaru (ktorý bol dňom prebratia obchodníkom v záručnej lehote) naspäť zabezpečuje obchodník na svoje náklady.