Reklamačný poriadok v prípade predaja tovaru na ďalší predaj (veľkoobchod)
1. ODOVZDANIE TOVARU:
Pred uplatnením reklamácie dôkladne skontrolujte, či závada nie je spôsobená použitím v rozpore s návodom na použitie.
Stručne prekonzultujte s našim zamestnancom, či nie je možné závadu odstrániť správnym použitím.
Tovar odovzdajte obchodnému zástupcovi prípadne doručte na adresu firmy
Group INDORS s.r.o.
Bajzova 1
P.O.Box 14
820 16 Bratislava 216
Zabaľte ho do dostatočne pevného náhradného obalu (napr. primeraná kartónová krabica), aby nedošlo k poškodeniu pri preprave.
2. PREVZATIE TOVARU A ZÁRUKA:
Bezplatná záručná oprava porúch je poskytnutá, pokiaľ:
- tovar je dodaný na reklamáciu spolu s dokladom o nákupe
- je s tovarom zaslaný podrobný popis závady
- tovar nebol používaný iným spôsobom ako podľa návodu k obsluhe a poučenia pri nákupe
- závada nebola spôsobená vonkajšími vplyvmi (znečistenie, búrka, prepätím siete)
- výrobok nebol mechanicky poškodený
K tovaru priložte kópiu faktúry s podrobným popisom závady a podrobný popis podmienok, pri ktorých sa závada prejavuje.
3. REKLAMÁCIA:
.
Dlžka záruky pre jednotlivé výrobky je uvedená v dodacom alebo záručnom liste. V prípade mimozáručnej opravy sa prosím vopred informujte na cenu opravy.
V prípade oprávnenej záručnej reklamácie bude tovar v čo najkratšom možnom termíne (bežne 10-15 dní, maximálne 30dní) opravený, pripadne vymenený za iný opravený, alebo nový kus rovnakého typu.
V prípade, že nie je možne vyriešiť reklamáciu opravou, alebo výmenou za rovnaký typ, vyhradzujeme si právo riešiť reklamáciu výmenou za iný výrobok s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude zákazníkovi tovar vrátený až po uhradení nákladov vzniknutých neoprávnenou reklamáciou.
4. STAV REKLAMÁCIE:
Vyriešenie reklamácie zákazníkom oznamujeme e-mailom na Vami uvedený e-mail pri registrácii alebo telefonicky.
5. DOPRAVA REKLAMOVANÉHO TOVARU:
Reklamačné konanie začína dňom prijatia tovaru, nie dátumom podania zásielky. Ak je tovar pred koncom záruky doporučujeme zvážiť, či počas doby prepravy neuplynie záruka na reklamovaný tovar. V takom prípade je požadovanie záruky na tovar bezpredmetné. Záručná doba začína plynúť dňom prebratia tovaru zákazníkom.
Prepravu opraveného/vymeneného tovaru (ktorý bol dňom prebratia obchodníkom v záručnej lehote) naspäť zabezpečuje obchodník na svoje náklady.